Szigorúan nézve, csak a Google organikus találatából, naponta 50-80 kattintást kapunk.
16 hónap alatt 14300 látogatónk volt.
Jól kivehető, hogy gyorsaszfaltozas.hu oldal egyre több látogatót vonz be.
3 hónap alatt 4190 látogatónk volt.
Az utolsó 1 órában pedig 56 látogatónk volt.
Régebben több aszfaltozó vállalkozás Google Ads hirdetését is kezeltük, és tapasztalataink szerint, egy átlagos kattintás ára 1000 Ft-ba került a Google rendszerében. Az első helyért, gyakran 1800 Ft-ot is fizettünk. A gyorsaszfaltozás esetében, 16 hónap alatt 14300 látogatót szereztünk, aminek a piaci ára 14.300.000 Ft lett volna akkor, ha ezt a Google rendszerében kellett volna megfizetni.
Az elmúlt 28 nap TOP 9 kulcsszavai, amivel megtaláltak minket.
Az elmúlt 3 hónap TOP 10 kulcsszavai, amivel megtaláltak minket.
Az elmúlt 16 hónap TOP 19 oldala, amit megtekintettek a látogatók.
Legtöbbször az aszfaltozóknak azért nincsen munkájuk, mert 3 havonta új céget kell alapítaniuk, új weboldallal, így nem tudnak brandet építeni. Jóformán az a megrendelő, aki nem azonnal akar aszfaltozni, azt el is veszítik, hiszen könnyen megeshet, hogy az érdeklődéstől számított egy hónap után, már a „szakember” másik cégnév alatt, másik weboldallal, más néven tevékenykedik. Továbbá tapasztalataim szerint, a komolyabb megrendelők reflex szerűen zárják is be a kivitelező oldalát, akkor, amikor a weboldalukon „10+ éves szakértői tapasztalat” van feltüntetve, miközben nincs egy lezárt üzleti évük sem. A gyorsaszfaltozáson csak stabil kivitelezőknek érdemes hirdetniük, akik első sorban brandet is szeretnének építeni, így előre gondolkodnak, és 3-6 hónapra veszik meg valamelyik hirdetési felületünket.